Nicole_Verburg_VodafoneZiggo_CVM_oranje_rood

De klantbehoefte als leidraad

Vanuit data op zoek naar de connectie met de klant

interview- 3 min

Lees dit verhaal
Aziz_Mohammadi

"Data is de bron voor succes en klantwaarde"

VodafoneZiggo is onderweg naar een data-gedreven bedrijfsmodel. "Zet je de data centraal, dan zet je de klant centraal", concludeert Aziz Mohammadi, directeur Advanced Analytics.

interview- 3 min

Lees dit verhaal
Sanne Nolet 2.jpg

Contact met klant van de toekomst

VodafoneZiggo verbindt. Via telefoon, apps en e-mail brengen we je in contact met de wereld. Ook jouw verbinding met óns moet optimaal zijn. Het programma 'Future of Conversation' geeft vorm aan de toekomst van dit contact. Programmaleider Sanne Nolet neemt je mee naar de conversaties van morgen.

interview- 4 min

Lees dit verhaal
Nieuws_kantoor_VZ2.jpg

Meer weten?

Meer weten?