De klantbehoefte als leidraad
Vanuit data op zoek naar de connectie met de klant
interview- 3 min
Vanuit data op zoek naar de connectie met de klant
interview- 3 min
"Data is de bron voor succes en klantwaarde"
VodafoneZiggo is onderweg naar een data-gedreven bedrijfsmodel. "Zet je de data centraal, dan zet je de klant centraal", concludeert Aziz Mohammadi, directeur Advanced Analytics.
interview- 3 min
VodafoneZiggo is onderweg naar een data-gedreven bedrijfsmodel. "Zet je de data centraal, dan zet je de klant centraal", concludeert Aziz Mohammadi, directeur Advanced Analytics.
interview- 3 min
Contact met klant van de toekomst
VodafoneZiggo verbindt. Via telefoon, apps en e-mail brengen we je in contact met de wereld. Ook jouw verbinding met óns moet optimaal zijn. Het programma 'Future of Conversation' geeft vorm aan de toekomst van dit contact. Programmaleider Sanne Nolet neemt je mee naar de conversaties van morgen.
interview- 4 min
VodafoneZiggo verbindt. Via telefoon, apps en e-mail brengen we je in contact met de wereld. Ook jouw verbinding met óns moet optimaal zijn. Het programma 'Future of Conversation' geeft vorm aan de toekomst van dit contact. Programmaleider Sanne Nolet neemt je mee naar de conversaties van morgen.
interview- 4 min